Peabille vuoden 2022 alueellisen työturvallisuuskilpailun Valtakunnallisten rakennusliikkeiden -sarjan voitto

Peabin Ruotumestarintie 1 työmaa voitti Varsinais-Suomen talonrakennusyritysten kesken järjestetyn työturvallisuuskilpailun

Peab Oy:n Turun alueen yksikönjohtaja Marika Siirto iloitsee työmaan henkilöstön kanssa voitosta.

”Olemme syystäkin ylpeitä voitosta. Olemme systemaattisesti kehittäneet työturvallisuutta alueellamme ja on hienoa, että se on myös huomattu. Palkinto on osoitus työmaan aktiivisesta asenteesta turvallisuustyössä. Työmaalla on erittäin hyvä yhteishenki ja se näkyy asenteissa hyvään työmaan siisteyteen, työturvallisuuteen ja asioista yhteisesti huolehtimiseen.

Peabilla työturvallisuus on otettu tosissaan osana työtä ja se näkyy meillä myös hyvänä työturvallisuustasona työmailla. Meidän yhteinen tavoitteemme on nollata työtapaturmiemme määrä, jotta jokainen pääsisi työpäivän jälkeen terveenä kotiin. Ennakointiin kuuluu myös turvallisuushavaintojen tekeminen ja tähän kannustamme henkilöstöä vahvasti. Se on yksi tehokas tapa vähentää onnettomuuksia. Yksikössämme Ruotumestarintie 1 työmaa on tehnyt eniten turvallisuushavaintoja ja se näkyy hyvänä turvallisuustilanteena. Olemme yhteisesti huomanneet, että turvallisuusasioiden huomioimisella on mittava positiivinen vaikutus.

Voitto kilpailussa on iso kiitos koko henkilöstöllemme hyvin tehdystä turvallisuustyöstä. Tätä työtä haluamme jatkaa ja kehittää tulevaisuudessakin”, Marika Siirto toteaa.

Evästeet

• Pysyvät evästeet:

Tallennetaan tietokoneellesi tietyksi ajaksi.  Tätä evästettä käytetään esimerkiksi sivuston käyttäjäkokemuksen parantamiseksi.

• Istuntoeväste:

Tallennetaan tietokoneellesi siksi aikaa kun vierailet sivustollamme. Istuntoevästeet poistuvat kun suljet internetselaimen.

• Tilastoevästeet

Nämä evästeet keräävät tietoa montako vierailijaa sivustollamme on. Emme kerää henkilötietoja.

Evästeistä kieltäytyminen

Lue evästeselosteemme.

Lue lisää evästeistä Viestintäviraston sivuilta.