EPSI-Ratingin neljättä kertaa toteuttaman uudisasuntorakentamisen toimialatutkimuksen mukaan Peabilla on edelleen toimialan tyytyväisimmät asiakkaat. Tasaisen hyvä suoritus kaikilla osa-alueilla tuotti ykkösaseman tälläkin kertaa.
EPSI-Ratingin tutkimuksen mukaan Peabin asiakastyytyväisyys (80,6) oli jälleen alan korkein, ja edelleen hieman korkeampi kuin vuotta aiemmin. Ero toimialana keskiarvoon (77,7) oli selvä. Asiakkaista peräti 90 % oli tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä Peabin toimintaan.
Eri osa-alueista erityisesti aikataulussa pysyminen ja ajantasainen informaatio asiakkaille projektin kuluessa korostuivat suhteessa toimialan keskiarvoon. Myös luotettavuus, asiakkaana olemisen helppous ja asunnon virheettömyys sekä asiakkaan kokema vastine rahalle nousivat esiin.
- Asiakkaidemme antama palaute on meille ensiarvoisen tärkeää. Sen pohjalta kehitämme toimintaamme edelleen. On todella hienoa huomata, että työmme on tuottanut tulosta, toteaa toimitusjohtaja Juha-Pekka Eskola Peab Invest Oy:stä.