EPSI-Ratingin kolmatta kertaa toteuttaman uudisasuntorakentamisen toimialatutkimuksen mukaan Peabilla on toimialan tyytyväisimmät asiakkaat – nyt jo kolmatta kertaa peräkkäin. Myös asiakasuskollisuudessa Peab sai korkeimmat arviot.
Tutkimuksen mukaan Peabin asiakastyytyväisyys (80,1) oli jälleen alan korkein, ja hieman korkeampi kuin vuotta aiemmin. Asiakkaista 95 % oli tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä Peabin toimintaan. Asiakasuskollisuus oli noussut edelleen, ja siinäkin Peab sai alan korkeimmat lukemat (82,5).
Eri osa-alueista ykkössija tuli imagotekijöissä (helppo olla asiakkaana, yhteiskuntavastuu, luotettava toimija), palvelun laadussa sekä siinä, miten asiakas koki saavansa vastinetta rahalle. Kaikissa osa-alueissa Peab oli yli alan keskiarvon.
- Olemme todella ylpeitä näistä tuloksista. Tämä on seurausta pitkäjänteisestä panostuksesta asiakaskokemukseen, johon on osallistunut koko tiimi suunnittelusta rakentamiseen ja myyntiin, toteaa liiketoimintajohtaja Juha-Pekka Eskola Peabilta.
Lisätietoja antaa:
Juha-Pekka Eskola, liiketoimintajohtaja, Peab, Asunnot, puh. +358 40 038 1953,
juha-pekka.eskola@peab.fi
Peab-konserni on yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennusyhtiöistä. Se työllistää Pohjoismaissa 15 000 henkeä, joista Suomessa noin 750 henkilöä. Konsernin toiminta on jakautunut neljään liiketoiminta-alueeseen; rakentaminen, kiinteistökehitys, infrarakentaminen sekä teollisuus. Peab-konsernin liikevaihto on 5.2 miljardia euroa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä. www.peab.fi