Rakennamme yhteiskuntaa paikallisesti ja vastuullisesti

Peab on yli 60 vuoden saatossa kehittynyt pienestä perheyrityksestä Pohjoismaiden suurimmaksi rakennusliikkeeksi. Palvelemme edelleen samojen arvojen mukaisesti – paikallisesti ja vastuumme kantaen. Kehitämme ja rakennamme arkea juuri siellä, missä itsekin asumme ja työskentelemme.

Tarjoamme Suomen laajimman valikoiman alan palveluita. Rakennamme ja korjaamme asuntoja, toimitiloja ja infrastruktuuria, päällystämme teitä, teemme kiviurakointia, tuotamme kiviaineksia ja betonia sekä toimitamme torninostureita. Olemme parhaimmillamme, kun teemme yhteistyötä eri alojen osaajiemme kesken.

Meille ammattiylpeys tarkoittaa vastuuta yhtä lailla työmme laadusta kuin työntekijöistä ja ympäristöstä. Teemme joka päivä parhaamme vastuullisen rakentamisen puolesta, ja tavoitteemme on nousta yhteiskuntavastuun edelläkävijäksi.

Peabilla on uudisasuntorakentamisen tyytyväisimmät asiakkaat jo kuudennen kerran

EPSI Ratingin toteuttaman uudisasuntorakentamisen toimialatutkimuksen mukaan Peabilla on jälleen alan tyytyväisimmät asiakkaat. Peab on luotettavin toimija asunnon ostaneiden keskuudessa. Myös rakentamisen laadussa Peab on selkeä ykkönen. Lue lisää tutkimuksesta!

Markkinoiden laajin tarjonta käytössäsi

Rakentaminen

Rakennamme asuntoja, monenlaisia toimitiloja, teollisuusrakennuksia ja infrastruktuuria omin resurssein Suomen suurimmilla paikkakunnilla – siellä, missä itsekin asumme ja työskentelemme. Olemme myös korjausrakentamisen vahva osaaja.

Asunnot

Suunnittelemme, rakennutamme ja myymme koteja Helsingissä, Espoossa, Vantaalla, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa, Seinäjoella, Vaasassa ja Oulussa.

Toimitilat

Peab Business Garden kehittää asiakkaiden tarpeisiin sovitettuja tilaratkaisuja. Tutustu Business Garden -konseptiimme.

Päällystys

Peab Asfalt on Suomen suurin asfaltoija, johtava kiviurakoitsija sekä infra- ja maanrakentamisen, vaativien taitorakenteiden ja betonirakenteiden osaaja.

Betoni

Peab-konserniin kuuluva Swerock on yksi pohjoismaiden suurimmista betonintoimittajista. Swerock tarjoaa asiakkailleen valmisbetonia, valmisbetonin kuljetusta ja pumppausta.

Kiviaines

Peab-konserniin kuuluva Swerock on Suomen johtava jalostettujen kiviainesten valmistaja. Meiltä saat kattavasti kiviaineksia niin omakotitalorakentajan kuin suuren teollisuusrakentajan tarpeisiin.

Nosturit

Lambertsson Oy (Nosturiasennus Virtanen) on Suomen johtava torninostureita vuokraava ja myyvä yritys.

Tutustu Peabiin

Ilmastonmuutos haastaa rakentamisen – Peab sai Suomen ensimmäisen kosteudenhallintasertifikaatin

Rakentamisen Laatu RALA ry on myöntänyt Peabille ensimmäisenä Suomessa kosteudenhallintasertifikaatin. Sertifiointi kertoo, että meillä kosteudenhallinta otetaan systemaattisesti huomioon rakentamisen joka vaiheessa. Laadukas kosteudenhallinta on viime vuosina noussut entistäkin tärkeämmäksi, kun ilmastonmuutos ja sään ääri-ilmiöt haastavat rakentamista. Lue lisää kosteudenhallinnan sertifikaatista.

Peab-konsernin tilinpäätösraportti 2023

"Vuotta 2023 leimasivat kaksijakoiset markkinat. Asuntomarkkinoiden voimakas heikkeneminen vaikutti Peabin asuntorakentamiseen, kun taas julkinen rakentaminen, infrarakentaminen sekä päällystys jatkoivat hyvää kehitystään. Tämä on osoitus laajan liiketoimintamallimme vahvuudesta", sanoo konsernijohtaja Jesper Göransson.

Valitettavasti etsimääsi sivua ei löydy

Tämä voi johtua seuraavista asioista:

• Osoitteessa on kirjoitusvirhe.
  • Sivu on siirretty toiseen paikkaan.
  • Sivu on poistettu.

Etsitkö jotakin näistä?